Świeradów-Zdrój

NABÓR NA WOLNE STANOWISKU URZĘDNICZE

2024-08-13 11:16:25
A+ A-

Świeradów-Zdrój,   08.08.2024 r.

 

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój

 

 

1. Wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. wspólnot mieszkaniowych i remontów mieszkań

 

2. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie: wyższe

2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

4. Stan zdrowia pozwalający na pracę na ww. stanowisku

5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6. staż pracy – minimum 3 lata

 

3. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów ustaw: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali,

2. minimum roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

3. doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji oraz remontów

4. komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odporność na stres;

5. dyspozycyjność;

6. zdolność do analitycznego myślenia;

7. wysoka kultura osobista;

8. umiejętność pracy w zespole;

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi:

a) kontrolowanie dokumentacji wspólnot mieszkaniowych w nieruchomościach w których gmina ma swoje lokale i udziały w częściach wspólnych,

b) współpraca z rzeczoznawcą majątkowym opracowującym inwentaryzację przygotowywanej do sprzedaży nieruchomości,

c) współpraca z księgowością w zakresie sporządzania rozliczeń finansowo- rzeczowych dla poszczególnych nieruchomości, w tym wyliczenia aktualnych środków Funduszów remontowych,

d) kontrola merytoryczna faktur wystawianych przez zarządy poszczególnych wspólnot dotyczący co miesięcznych zaliczek,

 

2) Nadzór nad stanem technicznym budynków poprzez :

a) sporządzanie informacji na temat wyposażenia i stanu technicznego lokali do protokołów zdawczo-odbiorczych,

b) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek i awarii od mieszkańców, podejmowanie odpowiednich działań zmierzających do ich usunięcia,

c) nadzór nad wykonywaniem usług kominiarskich,

d) nadzór nad wykonywaniem zleconych prac obsługi kotłowni komunalnych,

e) sporządzanie deklaracji o wysokości opłaty za odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości stanowiących zasób mieszkaniowy gminy,

f) nadzór nad wykonywaniem zleconych usług usuwania nieczystości płynnych w budynkach komunalnych,

g) nadzór nad wykonywaniem zleconych usług przeglądu gaśnic przeciwpożarowych,

h) wykonywanie czynności kontrolnych dotyczących stanu technicznego budynków, lokali mieszkalnych,

i) przygotowanie dokumentacji technicznych oraz sporządzanie umów na wykonywanie zleconych robót remontowych,

j) sporządzanie planów rzeczowo-finansowych w zakresie planowanych remontów i zadań inwestycyjnych,

k) prowadzenie spraw związanych z wyodrębnieniem lokali socjalnych,

l) sporządzanie sprawozdań z realizacji rocznych planów remontowych,

ł) udział w komisyjnych odbiorach zleconych robót remontowych,

m) prowadzenie książek obiektów budowlanych dla nieruchomości pozostających w zarządzie gminy, stanowiących jej zasób mieszkaniowy,

3) nadzór nad realizacją całokształtu zadań przedstawiciela gminy we wspólnotach mieszkaniowych i zarządzającego gminnym zasobem mieszkaniowym,

4) sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych na tym stanowisku spraw,

5) sporządzanie umów najmu komunalnych lokali mieszkalnych oraz prowadzenie ich rejestru,

6) prowadzenie obsługi komisji mieszkaniowej,

7) nadzór nad gospodarowaniem gminnym zasobem mieszkaniowym,

8) obsługa programu elektronicznego w zakresie dokumentacji zasobów mieszkaniowych oraz naliczania opłat czynszowych,

9) ustanawianie odrębnej własności lokali z zasobów komunalnych,   wyrażanie stanowiska w sprawie zmiany wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej w następstwie przebudowy lokali lub zmiany ich programu użytkowego oraz w sprawie dokonywania podziałów nieruchomości wspólnej, w ramach posiadanego udziału gminy,

10) przeprowadzanie procedury sprzedaży budynków i lokali mieszkalnych i o funkcji innej niż mieszkalna, w tym mieszkań na rzecz dotychczasowych najemców, przy stałej współpracy z rzeczoznawcami majątkowymi, Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego oraz Notariatem,

11) współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi,

12) windykacja należności cywilno-prawnych realizowana poprzez: (przygotowanie dokumentacji, sporządzanie pozwów sądowych, uczestnictwo w rozprawach, kierowanie spraw na drogę egzekucji komorniczej, prowadzenie egzekucji do końca),

13) nadzór nad skazanymi wykonującymi prace na cele społeczne,

14) publikacja informacji publicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój w zakresie stanowiska pracy,

15) sporządzanie umów z zakresu stanowiska i nadzór nad ich realizacją, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów i uregulowaniami wewnętrznymi Urzędu,

16) przechowywanie dokumentacji,

17) bieżąca archiwizacja dokumentów.

 

5. Wymagane dokumenty:

1. Własnoręcznie podpisany list motywacyjny.

2. Własnoręcznie podpisany Życiorys (CV) bez zdjęcia.

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia).

4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5. Inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach (fakultatywnie).

6.   Własnoręcznie podpisane oświadczenie   o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku lub zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia, wystawione przez lekarza medycyny pracy lub przez innego uprawnionego do tego lekarza (np. lekarz medycyny ogólnej lub rodzinnej).

7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach w czynnościach procesu rekrutacyjnego."

10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie: „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych zawartą w punkcie 10 ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój”.

11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

6. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca na pełny etat,

  2. praca w systemie równoważnym w godzinach: poniedziałki od 7.00 do 16.00, od wtorku do czwartki od 7.00 do 15.00, piątki od 7.0 0 do 14.00 (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

  3. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz   na podstawie   Regulamin Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój,

  4. Wynagrodzenie płatne jest co miesiąc z dołu, każdego 28 dnia miesiąca (w lutym 25). Jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzedzającym.

  5. praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

8 . Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1. Osobiście w Urzędzie Miasta w Świeradowie-Zdroju, ul. 11 Listopada 35,

2. Za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta w Świeradowie-Zdroju, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój (liczy się data wpływu do Urzędu).

 

Termin składania ofert upływa z dniem 19 sierpnia 2024 roku do godz. 15: 00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem „Oferta na wolne stanowisko ds. wspólnot mieszkaniowych i remontów mieszkań ”.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

9. Informacje dodatkowe:

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP: https://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/a,21507,nabor-na-stanowisko-ds-wspolnot-mieszkaniowych-i-remontow-mieszkan.html

 

Dopuszcza się możliwość składania aplikacji przez obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Kandydatów zawiadamia się telefonicznie lub drogą e-mail o terminie i miejscu drugiego etapu.

Informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnia żadnego kandydata.

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój zastrzega sobie prawo do odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

 

Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr 74/2021 Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 13 września 2021 r.

 

 

10 . Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1):

1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta Świeradów-Zdrój reprezentowany przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@lesny.com.pl

3. Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

5. Dane osobowe osób:

a)   kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

b) pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres 3 miesięcy, liczonym od miesiąca następującego po

zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego wyłonionego kandydata, gdy zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska.

6. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do:

a) ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także do przenoszenia danych osobowych;

7. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty.

9. Urząd Miasta Świeradów-Zdrój nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.

10. Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.

Multimedia

Do pobrania