Świeradów-Zdrój

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIASTA ŚWIERADÓW-ZDRÓJ

2024-02-29 12:50:01
A+ A-

OGŁOSZENIE O NABORZE

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój

 

1. Wolne stanowisko urzędnicze:

stanowisko ds. zarządzania infrastrukturą komunalną, utrzymania zieleni miejskiej

 

2. Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe o kierunkach: administracja, ekonomia, prawo, kształtowanie i projektowanie terenów zieleni.

2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

3. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

4. Stan zdrowia pozwalający na pracę na ww. stanowisku.

5. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

3. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość przepisów ustaw: u stawa o samorządzie gminnym, ustawa o   ochronie przyrody i prawo ochrony środowiska,   Kodeks postępowania administracyjnego, u stawa o uzdrowiskach i lecznictwie uzdrowiskowym, ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

2. doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku;

3. komunikatywność, samodzielność, kreatywność, odporność na stres;

4. dyspozycyjność;

5. zdolność do analitycznego myślenia;

6. wysoka kultura osobista

7. umiejętność pracy w zespole;

8. prawo jazdy kategorii B;

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Współpraca z Ministerstwem Zdrowia i Stowarzyszeniem Gmin Uzdrowiskowych.

2) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących realizacji obowiązków gminy w zakresie ustawy o uzdrowiskach i lecznictwie uzdrowiskowym.

3) Kontrola przestrzegania statutu uzdrowiska.

4) Prowadzenie ewidencji oraz sprawowanie nadzoru nad ochroną pomników przyrody.

5) Nadzór nad utrzymaniem parków uzdrowiskowych oraz komunalnymi terenami zieleni urządzonej. Zakup sadzonek kwiatów, drzew i krzewów do obsadu rabat i terenów zieleni.

6) Eksploatacja komunalnych placów zabaw, nadzór nad realizacją zawartych przez gminę w tym zakresie umów.

7) Nadzorowanie stanu technicznego obiektów sportowo- rekreacyjnych: stadionu miejskiego, skate-parku i mini golfa. Zlecanie i kontrolowanie eksploatacji i remontów obiektów. Prowadzenie książek obiektów budowlanych.

8) Prowadzenie spraw z zakresu objętego lokalnym programem rewitalizacji.

9) Prowadzenie ewidencji, montażu i remontu ławek parkowych.

10) Bieżącą aktualizacja ewidencji zabytków.

11) Prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń na wycinkę drzew oraz innych postępowań administracyjnych z zakresu stanowiska.

12) Zlecanie ekspertyz i opinii dendrologicznych.

13) Przygotowywanie projektów aplikujących o dofinansowanie z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł,   w szczególności na podstawie   ustawy o Narodowym Planie Rozwoju .

14) Przygotowywanie specyfikacji technicznych dla robót budowlanych, dostaw i usług wynikających z realizowanego zakresu obowiązków, dla których wymagane jest przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia publicznego.

15) Udostępnianie na stronie internetowej Urzędu i BIP informacji   z zakresu zajmowanego stanowiska.

16) Przygotowanie sprawozdań z zakresu stanowiska.

17) Sporządzanie umów z zakresu stanowiska i nadzór   nad ich realizacją.

18) Przechowywanie dokumentacji.

19) Bieżąca archiwizacja dokumentów.

 

5. Wymagane dokumenty:

1. Własnoręcznie podpisany list motywacyjny.

2. Własnoręcznie podpisany Życiorys (CV) bez zdjęcia.

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia).

4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5. Inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach (fakultatywnie).

6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku lub   zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia, wystawione przez lekarza medycyny pracy lub przez innego uprawnionego do tego lekarza (np. lekarz medycyny ogólnej lub rodzinnej).

7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz załączonych dokumentach w czynnościach procesu rekrutacyjnego."

10. Własnoręcznie podpisane oświadczenie: „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych zawartą w punkcie   10   ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Świeradów-Zdrój”.

11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 20 22   r., poz. 530 ).

 

6. Warunki pracy na stanowisku:

  1. praca na pełny etat,

  2. praca w systemie równoważnym w godzinach: poniedziałki od 7.30 do 16.00, od wtorku do czwartki od 7.30 do 15.30, piątki od 7.30 do 15.00 (wg stanu na dzień ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze),

  3. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia   25 października   20 21 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 20 21   r., poz. 1960 ze zm. ) oraz   na podstawie Regulamin Wynagradzania Pracowników Urzędu Miasta Świeradów-Zdrój,

  4. Wynagrodzenie płatne jest co miesiąc z dołu, każdego 28 dnia miesiąca (w lutym 25).   Jeżeli ten dzień jest dniem wolnym od pracy, wynagrodzenie wypłaca się w dniu poprzedzającym.

  5. praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

 

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.

 

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

1. Osobiście w Urzędzie Miasta w Świeradowie-Zdroju ul. 11-go Listopada 35,

2. Za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta w Świeradowie-Zdroju, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój (liczy się data wpływu do Urzędu).

 

Termin składania ofert upływa z dniem  14 marca 2024 roku do godz. 15: 00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem „Oferta na wolne stanowisko ds. zarządzania infrastrukturą komunalną, utrzymania zieleni miejskiej”.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

9. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP .

Dopuszcza się możliwość składania aplikacji przez obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Kandydatów zawiadamia się telefonicznie lub drogą e-mail o terminie i miejscu drugiego etapu.

Informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnia żadnego kandydata.

Burmistrz Miasta Świeradów-Zdrój zastrzega sobie prawo do odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.

 

Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr 74/2021 Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój z dnia 13 września 2021 r.

 

 

10. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1):

1. Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta Świeradów-Zdrój reprezentowany przez Burmistrza Miasta Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: iod@lesny.com.pl

3. Dane osobowe są przetwarzane w związku ze złożoną ofertą dotyczącą naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy .

4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa.

5. Dane osobowe osób:

a) kandydata wybranego w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych i będą przechowywane na zasadach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

b) pozostałych kandydatów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres 3 miesięcy, liczonym od miesiąca następującego po

zakończeniu naboru w razie konieczności zatrudnienia kolejnego wyłonionego kandydata, gdy zaistnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska.

6. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do:

a) ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;

b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także do przenoszenia danych osobowych;

7. Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie powyższych danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty.

9. Urząd Miasta Świeradów-Zdrój nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż w związku z naborem lub zatrudnieniem.

10. Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.

 

OGŁOSZENIE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ: TUTAJ

Multimedia

Do pobrania