Świeradów-Zdrój

Szkolenie dla hoteli WELLNESS i SPA

2013-05-28 10:24:53
A+ A-

Już w lipcu 2013 w Świeradowie Zdroju – innowacyjne szkolenie dla hoteli wellness & spa.

Branżowa Fundacja Proedukacyjna Polska Akademia Gościnności z siedzibą w Krakowie już po raz drugi została laureatem w konkursie Ministerstwa Sportu i Turystyki na realizację zadań z zakresu turystyki i uzyskała dofinansowanie na przeprowadzenie seminariów dedykowany personelowi serwisowemu polskich obiektów wellness & spa obsługujących turystykę prozdrowotną i zdrowotną.
 
Pierwsze z 2 szkoleń realizowanych w Sudetach odbędzie się w Świeradowie Zdroju w dniach 01-02.07.2013 w Hotelu Medical SPA Malinowy Dwór.

Dzięki dofinansowaniu projektu przez Ministerstwo Sportu i Turystyki koszt uczestnictwa w dwudniowym szkoleniu dla jednej osoby wynosi tylko 430 zł brutto (uczestnik płaci tylko 26% pełnej wartości szkolenia – 1650zł).

Cena uczestnictwa obejmuje:
- 2 dni szkolenia (20 godzin warsztatów),
- 1 nocleg w pokoju dwuosobowym w hotelu wellness i spa,
- szkoleniowy pakiet kulinarny (1 śniadanie, 2 lunche, 1 kolacja, seminaryjny serwis kawowy),
- zestaw materiałów seminaryjno-warsztatowych,
- międzynarodowy certyfikat kompetencyjny,
- "Asystenta Gościnności©" – okolicznościowy prezent użyteczny w permanentnym treningu zawodowym.

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do menedżerów i pracowników serwisowych hoteli wellness & spa, hoteli uzdrowiskowych i innych hoteli pobytowych. Prowadzone będzie w formie ćwiczeń, w ramach których uczestnicy w małych zespołach będą mieli okazję wypracować konkretne standardy i narzędzia przydatne dla swojego obiektu. 

Wiedza i kompetencje jakie zdobędą uczestnicy szkolenia warsztatowego to m.in.:

• kreowanie i stosowanie w praktyce standardów profesjonalnej obsługi gościa oraz procedur personalnej opieki gościnnej w ujęciu gościnności zapraszającej, witającej, serwisowej i żegnającej,
• umiejętność konstrukcji oferty wg formuły well-inclusive z uwzględnieniem indywidualności swojego obiektu,
• kreowanie własnego modelu oraz tworzenie praktycznych standardów i użytecznych narzędzi zarządzania pobytem gościa w hotelu o profilu wellness & spa,
• umiejętność doboru i konstruowania modelu CRM w zarządzaniu relacjami z gośćmi w hotelu wellness & spa,
• umiejętność wypracowania unikalnych punktów gościnności usługowej – czyli modelu indywidualizacji usługi w swoim obiekcie z wykorzystaniem potencjału obiektu, personelu i regionu.
 
Szczegółowy program warsztatów znajduje się na stronie www.hospitalityroyal.com (Proedukacja – Seminaria: http://www.hospitalityroyal.com/pl,seminaria,21,6.html)

Zapraszamy do udziału w szkoleniu – Zespół Polskiej Akademii Gościnności

Polska Akademia Gościnności
Międzynarodowa Fundacja Branżowa i Proedukacyjna

ul. Siemiradzkiego 17/1, 31-137 Kraków
tel.: (12) 633 62 20 / kom. 533 405 450,
info@hospitalityroyal.com, www.hospitalityroyal.com

Multimedia

Do pobrania