Specjalista ds. obsługi klienta
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
Codzienne funkcjonowanie centrum informacyjnego i sklepu,
Aktywna sprzedaż towarów i usług (bilety/ pamiątki),
Obsługę transakcji płatniczych i programów roboczych wykorzystywanych do działania Sky Walk,
Przygotowanie sklepu z pamiątkami do dziennej pracy operacyjnej,
Kontrola ośrodka, stref wejściowych i otoczenia pod kątem bezpieczeństwa i czystości.
Od kandydatów oczekujemy:
Obsługi pakietu MS Office,
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (liczby, proste pytania np. o toaletę),
Dyspozycyjności - praca również w weekendy i święta,
Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy własnej,
Wysokiej kultury osobistej,
Zaangażowania,
Czystego rejestru karnego,
Doświadczenie w branży turystycznej mile widziane.
Jak pracujemy:
W sezonie wysokim: zmiany 10h/ 4 dni w tygodniu (9-19),
W sezonie niskim: zmiany 8h/ 5 dni w tygodniu (9-17),
Nadgodziny są płacone - nie odbierane,
Zawsze staramy się aby każdy członek zespołu miał 2 wolne weekendy w miesiącu,
Brak zmian nocnych.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę na pełen etat,
Dobre warunki płacowe,
Możliwości szkolenia i rozwoju kariery.
Aplikacje prosimy składać na praca@visitskywalk.today . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy umieścić poniższą klauzulę:
„ Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SkyWalk sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednakże nie dłużej niż na okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji na niniejsze stanowisko. Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną SkyWalk sp. z o.o.”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specjalista ds. marketingu I sprzedaży / Kierownik zmiany
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej,
Nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją,
Tworzenie, edytowanie oraz zarządzanie treściami w Social Mediach,
Kontakt z partnerami biznesowymi w obszarze marketingu,
Przygotowywanie harmonogramu mailingów w oparciu o planowane akcje promocyjne,
Przygotowywanie ofert dla grup zorganizowanych,
Współpraca z biurami podróży i lokalnymi organizatorami turystyki,
Wyszukiwanie nowych kanałów promocji,
Organizacja eventów na terenie atrakcji,
Codzienne funkcjonowanie wieży i centrum informacyjnego,
Kontrola ośrodka, stref wejściowych i otoczenia pod kątem bezpieczeństwa, czystości i sprawnego funkcjonowania operacyjnego,
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w wykonywaniu analogicznym zadań
Umiejętności wykonania prostych materiałów foto/video,
Znajomości Social Media oraz narzędzi internetowych, w szczególności: CMS, Google Analytics
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację,
Dyspozycyjności - praca również w weekendy i święta,
Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy własnej,
Kreatywności i otwartości na nowe pomysły,
Prawo jazdy kat. B,
Oferujemy:
Elastyczny grafik,
Pracę w międzynarodowym środowisku,
Dobre warunki płacowe,
Możliwości szkolenia i rozwoju kariery,
Aplikacje prosimy składać na praca@visitskywalk.today . Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Na aplikacji prosimy umieścić poniższą klauzulę:
„ Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SkyWalk sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednakże nie dłużej niż na okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji na niniejsze stanowisko. Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną SkyWalk sp. z o.o.”
Wykonanie: amistad.pl © Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój; tel. (75) 78 16 489; email: it@swieradowzdroj.pl | Deklaracja dostępności