Świeradów-Zdrój

WYBORY DO RADY SENIORÓW WOJ. DOLNOŚLĄSKIEGO

2024-06-18 08:19:42
A+ A-

Szanowni Państwo,

poniżej przedstawiamy Państwu harmonogram wyborów do Rady Seniorów Województwa Dolnośląskiego kadencji 2024-2029:

 

  1. 24.06.2024 – 14.07.2024   – nabór kandydatów na członków Rady;

 

  1. 15.07.2024 – 26.07.2024   – ocena formalna zgłoszonych kandydatur;

                                                                                                                                                                                                                                           

  1. 29.07.2024 – 06.08.2024   – uzupełnienie braków formalnych w zgłoszeniach kandydatów;

 

  1. 02.09.2024 – 22.09.2024   – głosowania na kandydatów;

 

  1. 23.09.2024 – 04.10.2024   – weryfikacja formalna i przeliczenie głosów.  

 

Link do strony BIP:   https://bip.dolnyslask.pl/m,2708,rada-seniorow-wojewodztwa-dolnoslaskiego.html

 

Link do pobrania dokumentów:   https://bip.dolnyslask.pl/m,2712,do-pobrania.html

 

Wypełnioną kartę zgłoszenia kandydata wraz z oświadczeniem kandydata należy złożyć w terminie określonym w ogłoszeniu o otwarciu procedury wyłaniania kandydatów na Członka w jeden z trzech sposobów:

1) osobiście pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

2) za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Kancelaria Sejmiku, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, z dopiskiem „Rada Seniorów Województwa Dolnośląskiego”;

3) w wersji elektronicznej w postaci pliku przesłanego za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, na platformie ePUAP. Karta zgłoszenia kandydata powinna zostać podpisana podpisem elektronicznym przez osobę składającą, a w przypadku Podmiotu osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Podmiotu zgodnie z KRS lub innym właściwym dokumentem stanowiącym podstawę działalności danego podmiotu. Oświadczenie kandydata powinno zostać podpisane podpisem elektronicznym przez kandydata.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji papierowej (w sposób określony w ust. 5 pkt 1 i 2) decyduje data wpływu do Kancelarii Sejmiku.

O zachowaniu terminu złożenia dokumentów w wersji elektronicznej (w sposób określony w ust. 5 pkt 3) decyduje data wpływu przez e-PUAP na elektroniczną skrzynkę Urzędu.

W sprawach dotyczących wyborów proszę kontaktować się z Kancelarią Sejmiku.

  1. Agnieszka Pasternak – Trzeciak,   tel. 71 340 62 24, e mail:   agnieszka.pasternak-trzeciak@dolnyslask.pl
  2. Aleksandra Misztak , tel. 71 340 64 28 e mail;   aleksandra.misztak@dolnyslask.pl 

Do pobrania