Sky Walk Świeradów-Zdrój najwyższa wieża widokowa w Polsce rekrutuje!! Do naszego zespołu szukamy:
Specjalista ds. obsługi klienta
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
Codzienne funkcjonowanie centrum informacyjnego i sklepu,
Aktywna sprzedaż towarów i usług (bilety/ pamiątki),
Obsługę transakcji płatniczych i programów roboczych wykorzystywanych do działania Sky Walk,
Przygotowanie sklepu z pamiątkami do dziennej pracy operacyjnej,
Kontrola ośrodka, stref wejściowych i otoczenia pod kątem bezpieczeństwa i czystości.
Od kandydatów oczekujemy:
Obsługi pakietu MS Office,
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie podstawowym (liczby, proste pytania np. o toaletę),
Dyspozycyjności - praca również w weekendy i święta,
Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy własnej,
Wysokiej kultury osobistej,
Zaangażowania,
Doświadczenie w branży turystycznej lub sklepie mile widziane.
Jak pracujemy:
W sezonie wysokim: zmiany 10h/ 4 dni w tygodniu (9-19),
W sezonie niskim: zmiany 8h/ 5 dni w tygodniu (9-17),
Nadgodziny są płacone - nie odbierane,
Zawsze staramy się aby każdy członek zespołu miał 2 wolne weekendy w miesiącu,
Brak zmian nocnych.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Pracę na pełen etat,
Dobre warunki płacowe,
Możliwości szkolenia i rozwoju kariery.
Aplikacje prosimy składać na: info@visitskywalk.today
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Na aplikacji prosimy umieścić poniższą klauzulę:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SkyWalk sp. z o.o. na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji, jednakże nie dłużej niż na okres 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji na niniejsze stanowisko. Niniejszym oświadczam, że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną SkyWalk sp. z o.o.”
Wykonanie: amistad.pl © Świeradów-Zdrój, ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój; tel. (75) 78 16 489; email: it@swieradowzdroj.pl | Deklaracja dostępności