- 2 grudnia 2014 r. (wtorek)
godz. 22.00 – bezwzględne zamknięcie listy zgłoszeń
- 3-04 grudnia 2014 r. (środa -czwartek)
Przygotowanie materiałów i list startowych
- 5 grudnia 2014 r. (piątek)
Od godz. 18.00- Przyjmowanie uczestników w bazie dla Kat. TO i TN
18.30- Otwarcie zawodów kat. TO, TN i odprawa techniczna
19.00 Start do etapu nocnego TN , TO
Ok. 22.00 Zakończenie etapów Nocnych
- 6 grudnia 2014 r. (sobota)
8.30 – 9.00 – przyjmowanie uczestników w bazie imprezy, wydawanie materiałów startowych i świadczeń (bez możliwości wprowadzenia zmian i dodatkowych zgłoszeń)
9.15 – otwarcie imprezy i odprawa techniczna
9.30 – start etapów dziennych,
14.30-15.00 – powrót uczestników z etapów dziennych
Ok. godz. 16.30 – uroczyste zakończenie imprezy
ZGŁOSZENIA
Należy przesłać pocztą elektroniczną w nieprzekraczalnym terminie 2 grudnia 2014 r. na adres:
e-mail: teresa.fierkowicz@amorki.pl lub telefonicznie na nr tel. 665 733 443
więcej informacji w regulaminie
Dofinansowanie ze środków Miejskiego Funduszu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.